Synlighed, tilgængelighed og hastighed

Hjemmesider er lavet for mennesker, men de skal både virke for mennesker og maskiner. Det gør vi ved at udvikle websites, der kører optimalt og er altid tilgængelige.




Kampen om Google

Vi behøver ikke at forklare, hvad Google er for noget. Du kender og bruger det selv og er oftest glad, for du finder det, du søger efter. Det skyldes, at Google sender nogle "robotter" ud på nettet, der læser stort set alt det, der findes derude (det hedder indeksering) og gemmer det på deres egne servere. Når vi f.eks. leder efter "XYZ", hiver Google resultatsættet ud fra serveren og viser det som links. Hvordan Google bestemmer, hvilket website skal være nr. 1 vides ikke og man kan kun gætte på, hvordan det gøres. Hvis der er nogen, der lover dig at gøre dit website til nr. 1 på Google, skal du ikke tro på dem, for de lyver.

Vi lover ikke det umulige

Vi lover nemlig ikke, at vi kan gøre dit website til hit på Google, medmindre du er villig til at køre synlig reklamekampagne (evt. link). Men vi lover, at dit website er godt klædt på til mødet med Googles robotter og har alle de ting vi ved, de forventer af et website. Kombineret med webredaktørens arbejde er du sikker på at få en god score i den evige "krig" med Google og kan muligvis vinde en del kampe.

Kig på konkurrenterne

Dine websites er sandsynligvis ikke unikke, uanset om du sælger, informerer eller fører en kampagne. Dine konkurrenter tilbyder muligvis lignende ydelser. Sammen med dig identificerer vi dem og kigger deres webløsninger igennem. På denne måde kan vi få dit site en smule bedre, så det kommer til at ligge højere i Googles indeksering. Vi anvender professionelle værktøjer, anerkendte metoder og en del sund fornuft.

Webredaktøren

Selv om vi ikke kender meget til Googles opskrift på indeksering - ingen gør det ud over Google selv - ved vi én ting: indholdet på dit site er afgørende. Er det skrevet godt, målrettet, opdateret og beriget med de rigtige metainformationer (det betyder "information om information") kan vi næsten regne med, at du får ekstra points hos Google. Det er webredaktøren, der har ansvar for dette: Dig selv, en anden medarbejder eller måske en journalist. Det betyder ikke så meget, for vi udstyrer dit website med alle nødvendige værktøjer, samt vi giver webredaktøren en omfattende undervisning i, hvordan man skriver til nettet. Vi lever ikke af at sælge billige tricks, og du kan allerede nu, helt gratis, få en introduktion til hvordan man skriver til nettet.